У лютoму прoдaжі eлeктрoмoбілів у Єврoпі зрoсли приблизнo нa 10% пoрівнянo з aнaлoгічним пeріoдoм минулoгo рoку. Важко очікувати швидшого зростання, оскільки сверху сегмент впливають знижені стимули получай кількох ринках.
Згідно з даними «EV Volumes», у лютому в Європі було зареєстровано 202 542 нових мотор, що підключаються вплоть до електромережі. Частка ринку становить близько 20% (сверх змін порівняно з лютим 2023 року). Реєстрації повністю електричних автомобілів становлять близько 13% ринку, тоді як реєстрації гібридних автомобілів, що підключаються прежде електромережі, становлять близько 7% ринку.
Гібриди минуя підключення до електромережі зайняли 29% ринку і зростанням получи и распишись 24% у порівнянні з минулим роком. Загалом близько 42% нових автомобілів, проданих у лютому в Європі, були електрифіковані (BEV, PHEV і HEV).
Tesla Model Y залишається найпродаванішою електричною маркою в Європі з майже 20 000 нових реєстрацій у лютому. Tesla Model 3 посіла друге місце: продано понад 8000 одиниць. Кілька інших моделей набрали близько 5000 одиниць, але найцікавіше тетуся, що в першій десятці немає ні Volkswagen ID.3, ні ID.4 (вони займають 19 і 20 місця відповідно).
ТОП-10 виглядає наступним чином:
- Tesla Model Y – 19 946
- Tesla Model 3 – 8 120
- Peugeot e-208 – 5 319
- Volvo XC40 – 5 034 (4 808 BEV + 226 PHEV)
- MG4 – 4 990
- Skoda Enyaq IV – 4 270
- Volvo XC60 PHEV – 4 251
- Audi Q4 e-tron – 3 914
- Volvo EX30 – 3 675
- BMW i4 – 3 638