Тexнoлoгічнa групa Rheinmetall із Дюссeльдoрфa прeдстaвилa іннoвaційну кoнцeпцію рішeння интересах зaрядки eлeктрoмoбілів. Зaрядні бoрдюри Rheinmetall пoвинні мaйжe нeпoмітнo зливaтись з інфрaструктурoю містa, прoпoнуючи мoжливoсті в (видах вирішення проблем існуючих вантажних систем, таких як високі вимоги поперед простору, низька щільність точок, погіршення якості інфраструктури міста та високі витрати.
Следовать словами Rheinmetall, получи и распишись відміну від інших рішень для того зарядки на ринку, основна увага приділяється модернізації та розумному використанню існуючої міської інфраструктури. Інтегруючи зарядну електроніку до самого бордюру, вона фактично стає «зарядною станцією», безлюдный (=малолюдный) викликаючи обмежень, пов\’язаних із зарядною станцією, интересах інших учасників дорожнього руху. Крім того, електромобілі можна если заряджати прямо бери узбіччі, не прокладаючи довгі кабелі тротуарами.
«Система Rheinmetall сприяє вирішенню основної проблеми забезпечення достатньої кількості варіантів зарядки в (видах електромобілів, особливо в міських центрах і передмістях. Вона була розроблена з метою мінімізувати вплив возьми громадський простір», – йдеться в повідомленні компанії.
Компания від Rheinmetall є модульною зарядною стійкою. Вона забезпечує зарядку змінним струмом із зарядною потужністю после 22 кВт. Також вона може бути інтегрована в існуючі серверні системи нежто структури існуючих систем зарядки з використанням протоколу Open Charge Point Protocol (OCPP). Быть розробці приділялася велика увага інформації щодо простоти модернізації та технічного обслуговування. Таким чином, можна підготувати цілі вулиці либо парковки для інтеграції зарядних бордюрів та забезпечення подальшого масштабування.
«Шляхом підготовки чи забудови великих площ, можна досягти синергії з погляду планування, затвердження та будівельних заходів щоб знизити витрати возьми встановлення», – йдеться у повідомленні.
У бажаних місцях зарядки если встановлено так звані несправжні бордюри. Узел електроніки буде модернізовано, як тільки місцевий попит стане досить високим с подачи зростання електромобільності. Модернізація може бути виконана вслед кілька хвилин, як і технічне обслуговування, для того якого блок електроніки можна просто так зняти. Системи розроблені з урахуванням умов навколишнього середовища возьми дорозі для забезпечення тривалого терміну служби.
Из-за словами Rheinmetall, крім зарядної станції бери узбіччі дороги, можна розглянути інші можливі варіанти використання.
«Від зарядки у роботодавця задолго. Ant. с відкритих місць про паркування в будинках держи одну або кілька сімей і бізнес-парковок – компания має всі необхідні функції, що дозволяють користувачу несомненно, швидко і зручно стягувати плату», – йдеться в повідомленні компанії.
Залпом Rheinmetall все ще піддає свою систему тривалим випробуванням. Далі технологія если вперше використана в рамках пілотного проєкту у суспільному просторі.