Кoнсaлтингoвa кoмпaнія Deloitte oпитaлa пoнaд 26 тисяч aвтoмoбілістів у всьoму світі, щoб з\’ясувaти, щo їx утримує від придбaння eлeктрoкaрa. Виявилoся, щo про 52 відсoтків житeлів США вартість електричних машин – як і раніше, головний відштовхуючий посредник.
У листопаді минулого року середня ціна електромобіля бери північноамериканському ринку становила 65 041 долар, і це невиправдано недоступно для більшості.
Невыгодный розглядає купівлю електромобіля вследствие високу ціну середина опитаних у Японії. У Німеччині пирушка самий чинник відзначили 44 відсотки респондентів, в Індії – 36 відсотків. У Китаї, ринок якого наповнений бюджетними електрокарами, ціна відлякує лише 19 відсотків покупців.
На німців головною проблемою залишається недостатній запасец ходу, який турбує 57 відсотків учасників опитування, про індійців – брак публічних зарядних станцій (43 відсотки), ради жителів Південної Кореї – тривала заряжение (49 відсотків). Китайців найбільше хвилюють питання безпеки тягової батареї (32 відсотки).
Також Deloitte дізналася, яким респонденти вбачають свій наступний автомобіль. Машини з ДВС, як і раніше, найкращі: у США из-за них проголосували 62 відсотки, в Індії – 53 відсотки, у Південно-Східній Азії та Німеччині – соответственно 51 відсотки. Менше половини опитаних оберуть таку машину в Китаї (45 відсотків), у Південній Кореї (38 відсотків) та Японії (36 відсотків). Гібриди найбільше цікавлять японців (36 відсотків), а електрокари – китайців (27 відсотків).
З\’ясувалося також, що більшість безграмотный приваблює ідея передплати тих чи інших функцій автомобіля. (на)столь(ко), у Китаї 54 відсотки хотіли б заплатити вслед за них один присест, в Індії – 49 відсотків, у США – 46 відсотків. Вслед за місячну підписку висловилися 21 відсоток опитаних із Японії та Південно-Східної Азії, 20 відсотків із США, 16 відсотків із Німеччини та лише вісім відсотків із Китаю.
Однак накануне такої практики підключаються любое більше виробників: абонентську плату ввели Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Audi та інші, причому йдеться относительно різні функції – від автопілота поперед підігріву сидінь.