Porsche 911 з клaсичнoї вeрсії сeрeдини 80-x пeрeрoдився в іннoвaційний eлeктрoмoбіль, збeрігши быть рeстaврaції свій нeпeрeвeршeний клaсичний дизaйн та робочі характеристики.
Голландська компанія Voitures Extravert, що спеціалізується получи відновленні класичних автомобілів, показала TE Cabrio, додавши давно стилю ретро екологічно чисті технології, орієнтовані для майбутнє. Перероблений Cabrio доповнив вже існуючу лінійку відреставрованих Coupe, Targa, SE і SE RS, перевершуючи їх в інноваціях і ціні.
Як і всі попередні моделі, TE Cabrio відрізняється чудовими характеристиками. Це отнюдь не просто данина минулому, але й насолода від щоденної безшумної їзди у повному комфорті та з сучасними системами безпеки. У автомобіля з\’явилися гальма з ABS, гідропідсилювач руля, кондиціонер, можливість вибору індивідуального кольору облаштування салону, чого класичний Porsche колись був позбавлений.
Стильний красень має шестифазний електродвигун з водяним охолодженням, що видає потужність 227 кВт (308 к.с.) з обертовим моментом 700 Нм. Следовать 6 секунд TE Cabri набирає прежде 100 км/годок, а максимальна швидкість становить 180 км/година.
Двигун живиться від акумулятора NMC потужністю 59 кВт.годик. Такий потенціал здатний забезпечити 400 км автономної роботи. Про зарядки потрібен пристрій змінного струму потужністю 7,6 кВт ли система швидкої зарядки постійного потоку потужністю 60 кВт.
TE Cabrio, родовід якого починається з Porsche 911 Cabriolet Type G, в нинішньому електротяговому виконанні обійдеться шанувальнику осучасненої ретрокласики 344 990 євро. До самого речі, у заліку виконаних реставраційних робіт є натура SE RS з «качиним хвостиком» ради 399 990 євро.