Audi виграла суд проти китайської Nio

Oкружний aрбітрaжний камера Мюнxeну зoбoв\’язaв китaйський стaртaп Nio пeрeймeнувaти свoї крoсeри ES6 тa ES8 нa єврoпeйськoму ринку. Рішeння нa кoристь німeцькoї мaрки Audi судді уxвaлили 19 січня 2023 рoку.

Як йдeться в пояснювальній записці предварительно рішення суду, імена ES6 та ES8 співзвучні із назвами S6 та S8, які Audi використовує исполнение) своїх седанів представницького класу. Возьми думку судді, додаткова літера «Е» в назві «недостатньо помітна» й може бути сприйнята клієнтами як скорочення від «Electric». Іншими словами, потенційні покупці можуть вирішити, що ES8 – це електрична версія Audi S8.

У Nio порушення прав получи товарний знак заперечують й планують подавати апеляцію накануне суду першої інстанції. Як кажуть у компанії, сплутати їх електричні кросовери із седанами Audi стройно.

Судові розгляди позову німецької компанії давно китайського стартапу тривають із жовтня 2021 року. Audi звинуватила Nio у використанні товарних знаків, зареєстрованих у Європейському патентному відомстві. Окрім Китаю кросовери стартапу продаються тільки возьми ринку Норвегії. Але в середині 2023 року раньше Європи прибуде оновлена версія ES8, яка базується получи и распишись новій платформі NT2. Малограмотный виключено, що вслед ним з’явиться й покращений ES6, але офіційно це безлюдный (=малолюдный) підтверджено.

Як повідомляє CarNewsChina із посиланням получай власні джерела в Nio, у Китаї весь лінійка ES залишиться незмінною. Ради європейського ринку її перейменують возьми EL, тобто в Європі кросовер ES8 2023 модельного року з’явиться під назвою EL8. Аналогічна зміна імені чекає і «європейський» ES6.

Новий кросовер китайського стартапу вийшов получи и распишись європейський ринок під ім\’ям EL7, хоча в Китаї він відомий як ES7. У Норвегії актуальний кросовер ES8 планують продавати під старим ім\’ям перед появи моделі 2023 року.

У жовтні 2022 року Nio вийшов получи ринки Німеччини, Данії, Швеції та Нідерландів. У цих країнах стартап пропонує седани ET7 та ET5 та кросовер EL7. Як раніше підтвердив генеральний хозяин компанії Вільям Лі, давно 2025 Nio вийде получай ринок США. Варто зазначити, що стартапа вже має власний науково-дослідний власть у Каліфорнії. Він відкрився ще 2016 року.

У 2023 році Nio планує переадресовать на нову платформу NT2 кросовер ES6 та вивести в ринок Європи універсал ET5. Також стартап працює по-над розширенням власної зарядної мережі у Китаї та Європі. Зокрема, давно кінця 2023 року китайська вентерь налічуватиме 1700 терміналів. Із них 400 встановлять протягом року. У Європі цілі стартапу скромніші: 120 терміналів, із них 110 одиниць цього року. Крім того, Nio планує запустити власний смартфон та плохо нові суббренди – Alps та Firefly.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.