Пoки єврoпeйські рeгулятoри підoзрюють китaйськиx вирoбників eлeктрoмoбілів у дeмпінгу, прeдстaвники aмeрикaнськoї нeкoмeрційнoї oргaнізaції Rocky Mountain Institute ствeрджують, щo подле збeрeжeнні тенденції поперед зниження вартості тягових акумуляторів давно кінця десятиліття електромобілі достичь паритету в ціні із середньорозмірними машинами получи и распишись ДВЗ у більшості регіонів світу, а в наступному десятилітті виявляться вигіднішими в експлуатації.
Вслед даними дослідників, якщо торік вартість зберігання 1 кВт/годик електроенергії в тяговому акумуляторі електромобіля досягала $151, ведь до 2030 року вона може опуститися задолго. Ant. с значення від $60 после $90 за 1 кВт/время. Сучасні електромобілі багато в чому залишаються дорогими, оскільки 40% їхньої собівартості визначається витратами виготовлення тягової батареї. Більше того, у Європі паритет вслед вартістю електромобілів і машин для ДВЗ буде досягнуто вже 2024 року, як вважають експерти, а в США його достичь 2026 року.
Якщо розглядати інші великі ринки електромобілів, так Китай подолає цей рубіж 2025 року, а Індія – 2027 року. Розрахунок проводився пользу кого середньорозмірних легкових транспортних засобів, а компактному класі паритет если досягнуто ще швидше. Фактично, надалі витрати возьми експлуатацію електромобілів залишатимуться получай нижчому рівні порівняно з машинами в ДВЗ порівняних розмірів. Близ цьому попит получай нафтопродукти з боку легкового транспорту досяг свого піку в 2019 році, а після 2030 року він повинен если щодня знижуватися як мінімум держи 1 млн. барелів получи и распишись день, як вважають експерти.
Из-за збереження поточних темпів експансії ринку електромобілів у Європі та Китаї, як вважають автори прогнозу, перед 2030 року їх обсяги продажів збільшаться як мінімум у шість разів, а частка получи первинному автомобільному ринку досягне значень від 62 по 86%. По суті це сделать возможным більшості країн Європи вплоть до 2035 року відмовитися від продажу нових машин з ДВЗ. Во (избежание США в цілому подібні цілі сверху законодавчому рівні ще приставки не- встановлені, але штати Нью-Йорк і Каліфорнія збираються досягти цього ще раньше 2035 року.