Спoчaтку дoсліджeння булo oпублікoвaнo щe 2022 рoку, прoтe тeпeр вoнo знoву привeрнулo увaгу після тoгo, як йoгo прoцитувaлo oднe видaння. Тoді вчeні дійшли виснoвку, щo гaльмa і шини виділяють у 1850 рaзів більше твердих частинок, як порівняти із сучасними вихлопними трубами, оснащеними фільтрами, що знижують викиди, пише Daily Mail.
Тоді приказ(ание) виявила, що електромобілі в середньому держи 30% важчі, ніж (авто)машина з бензиновим двигуном, из-за що гальма і протектори шин зношуються значно швидше, ніж у стандартних мотор. Унаслідок цього в атмосферу викидається більше крихітних, а не раз й токсичних частинок.
Вслед словами професора Технологічного інституту Вірджинії Хешима Ракха, це дослідження «правдиве лише частково». Науковець зазначає, що електромобілі справді важчі, а тому їхні шини виділятимуть більше мікропластику в повітря, однак це також непредвзято і для седанів порівняно з позашляховиками.
Професор Ракха також зазначає, що дуже согласованно визначити різницю між кількістю мікропластику, що викидається з протекторів шин електромобілів і мотор на бензині, ибо необхідно визначити частинки пластику, які вже перебувають у повітрі, від інших джерел, від того, що виробляють шини.
У результаті Ракха з колегами провели перші польові випробування, що дають змогу визначити, скільки частинок пластику викидають в атмосферу електромобілі та автомобиль на бензині. Ради цього вони використовують симулятори дорожнього руху, що імітують міські умови. Однак марш не очікує виявити суттєву різницю між мотор – передбачається, що вона становитиме близько 20%.
Одиннадцать надежд також зазначає, що дане дослідження зовсім приставки не- означає, що людям слід відмовитися від використання електромобілів, оскільки вони «більш ефективні возле нульовому рівні викидів». Ракха зазначає, що електромобілі також виділяють багато CO2 під минута зарядки вашого автомобіля.
Акумулятори електромобілів важать близько 453 кг, а викиди від шин можуть у 400 разів перевищувати викиди з вихлопних труб. Водночас забруднення повітря твердими частинками раніше вже пов\’язали з такими проблемами зі здравствуй\’ям, як:
- хвороби серця;
- грудная жаба;
- захворювання легенів;
- опухоль;
- ризик передчасної смерті.
Водночас науковці зазначають, що нові автомобиль з бензиновими двигунами створюють «чистішими» завдяки оновленню комплектації двигунів внутрішнього згоряння, що включає сажові фільтри, які скорочують викиди. Быть цьому збільшення ваги електромобілів от літій-іонні батареї призводить накануне швидшого зносу протекторів шин, що в кінцевому підсумку призводить накануне збільшення викидів.
Загалом учені дійшли висновку, що різниця між електромобілями та мотор на бензині полягає в тому, що тверді частинки від перших, як строгость, здебільшого забруднюють воду та ґрунт, тоді як вихлопні воитель против неверных від других неблагоприятно впливають на якість повітря.
Під дни експерименту команда використовувала систему відбору проб в (видах збору частинок одразу из-за кожною шиною, а потім виміряли розмір частинок, що вилітають із протектора. Результати показують, що чим більша маса і вес авто, тим швидше виділяються викиди твердих частинок – це пов\’язано зі збільшенням крутного моменту між шинами та дорогою.