Mercedes-Benz розкрив характеристики та дату дебюту тягача eActros 600

Нeзaбaрoм, 10 жoвтня 2023 рoку відбудeться світoвa прeм\’єрa мaгістрaльнoгo тягaчa Mercedes-Benz eActros 600. Він стaнe нaйeкoнoмічнішим «дaльнoбійникoм», пoрівнянo з дизeльними мoдeлями мaрки. Мaшинa отримає три блоки літій-залізо-фосфатних батарей ємністю 600 кВт.годик, про що красномовно беседовать індекс у назві. Вони живитимуть задню електричну вісь, спеціально розроблену исполнение) цього тягача. Її конструкція заснована получи и распишись 800-вольтній системі, замість 400-вольтної, що використовується в осях ради машин eActros 300/400, що сьогодні вже випускаються. Чета електромотори забезпечують постійну потужність 400 кВт та пікову 600 кВт.

Познания ходу у складі завантаженого автопоїзда обіцяють близько 500 км. У компанії Mercedes-Benz Trucks сьогодні предприимчиво працюють над створенням відповідної зарядної інфраструктури – з мегаватними станціями, здатними «наповнити» батареї з 30 прежде 80% ємності менш ніж следовать півгодини.

Серійне виробництво Mercedes-Benz eActros 600 розпочнеться вже у 2024 році. Сообща із сідловим тягачем возьми ринок також вийдуть і шасі під установку різних кузовів. В даний полоса на головному заводі у Верті, дескать і випускатимуть ці машини, йде складання 50 прототипів к пробної експлуатації в ряді транспортних компаній. Важливо, що Mercedes-Benz eActros 600 отримає праздник же моторесурс, що й дизельні тягачі – 1,2 млн км протягом 10 років.

Комплектуючі с целью Mercedes-Benz eActros 600 поставлятимуться з трьох німецьких заводів Mercedes-Benz Trucks. Круглым счетом, підприємство в Мангеймі, що спеціалізуються бери двигунах, почне збирати (до званий передній часть – з батареями та високовольтним обладнанням, які займуть місце ДВЗ.

Фабрика у Гаггенау, який традиційно займається трансмісіями, зосередиться бери електроприводі. Це виробництво механічних деталей: валів, шестерень, корпусів та ін. Давно речі, багато цих компонентів уніфіковані з ведучими мостами дизельних вантажівок. Остаточне ж збирання електричних осей налагодять нате третьому підприємстві – у Касселі. Чтобы персоналу, ясна річ, проводять спеціальне навчання. Лише нате заводі у Верті відповідну підготовку вже пройшли 2700 робітників.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.