Стало відомо, які корейські автомобілі першими отримають автопілот третього рівня

Вжe двa рoки Honda Motor прoпoнує клієнтaм у Япoнії в лізинг aвтoмoбіль Legend з aвтoпілoтoм трeтьoгo рівня, який дoпускaє руx пo шoсe бeз втручaння вoдія. Mercedes-Benz свoї флагмани S-Class та електричний EQS для експлуатацію з такою системою сертифікував значно пізніше, але компанію цим машинам бойко складуть південнокорейські Genesis G90 та KIA EV9.

Кинодебют останнього електричного кросовера заплановано возьми поточний місяць, а Genesis G90 нового покоління у продажу раніше квітня поистине не з\’явиться, як уточнює Business Korea. Обидві моделі отримають таково званий автопілот третього рівня, який дозволяє водієві далеко не торкатися керма і безлюдный (=малолюдный) дивитися на поди під час руху шосе зі швидкістю до самого 80 км/бадняк. Спочатку Hyundai Motor розраховувала випустити новий Genesis G90 ще минулого кварталу, але тоді далеко не могла запропонувати рух минуя втручання водія зі швидкістю понад 60 км/годик, і вирішила відкласти реклама з метою покращення швидкісних характеристик. Під фальшрадіаторними гратами цього седана прописався лідар, який дозволяє розпізнавати перешкоди і визначати відстань давно них у різних умовах видимості. Крім того, силач забезпечена множинними камерами та радарами майже з усіх боків кузова.

Кросовер KIA EV9 отримає аналогічні можливості з точки зору автопілота, орудие пропонуватиметься з семи-аль шестимісним салоном для вибір покупця, причому в останньому випадку «капітанські» сидіння другого ряду можна если не тільки обертати получи и распишись 180 градусів навколо вертикальної осі, але і вслед за необхідності складати к формування майже рівної поверхні від отвору дверей багажника задолго. Ant. с спинок сидінь переднього ряду. Фактично, сидіння другого ряду можна навіть розгорнути «обличчям» после бокових вікон, якщо їх пасажирам таково буде цікавіше спостерігати после тим, що відбувається зовні.

Примітно, що Mercedes-Benz намагається утримати лідерство после впровадженням елементів автопілота ще вищого, четвертого рівня. Випущені після липня минулого року седани S-Class та електромобілі EQS можуть оснащуватися системою Intelligent Park Pilot 2, яка дозволяє керувати маневруванням машини бери паркінгу при знаходженні водія кокетничанье салоном. Для цього достатньо подавати команди выше спеціальний додаток нате смартфоні. Схоже, з усіх перелічених вище автомобілів з автопілотом третього рівня саме продукція Hyundai Motor обіцяє набути найбільшого поширення, хоча ціни возьми новинки корейського автопрому поки і никак не названі.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.