Технології ZF учетверо підвищили ефективність рекуперативного гальмування електровантажівок

Eлeктрoннa гaльмівнa систeмa (EBS) від кoмпaнії ZF булa інтeгрoвaнa в блoк управління (VCU) розвізної 7,5-тонної електровантажівки британської марки Tevva. У результаті вдалося четырехкратно підвищити ефективність системи рекуперації порівняно з традиційною пневматичною гальмівною системою. Випробування нате полігоні ZF в Єверсені (Німеччина) показали факт 180 кВт, тоді як зі звичайною гальмівною системою потужність рекуперативного гальмування про вантажівок цього класу становить никак не більше 40 кВт.

Зазначимо, що розвізні електровантажівки Tevva нещодавно почали серійно випускатися в заводі в Лондоні. З батареєю ємністю 105 кВт.бадняк. вони можуть проїхати без участия підзарядки до 227 км, що оптимально підходить с целью доставки на скажем званій останній милі. Також ведеться робота з підготовки по виробництва машин Tevva з водневою силовою установкою, що працює як подовжувач діапазону. Такі машини матимуть обначк ходу до 570 км.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.