Япoнський aвтoкoнцeрн вжe дaвнo зaймaється рoзрoбкoю eлeктрoмoбілів, тoму мaє нeaбиякий дoсвід у цій гaлузі aвтoіндустрії. Раніше повідомлялось, що компанія працює надо розробкою нового типу акумуляторів з великим запасом быстро, і вже невдовзі ми побачимо їх возьми нових моделях бренду.
Досить почасту з\’являються багато новин для те, що автовиробники намагаються покращити свої акумуляторні батареї. Найпоширенішим напрямком серед автогігантів є розробка батарей з твердим електролітом возьми основі сульфідів (залишкових продуктів нафтопереробки).
К розробки та подальшого запровадження таких акумуляторів Toyota об\’єдналась з японським нафтогігантом компанією Idemitsu. Однак, швидше после все, такий вид АКБ ми побачимо безлюдный (=малолюдный) скоро. Натомість компанія Toyota заявила, що веде розробку нового типу високоефективних біполярних літій-іонних елементів з нікелевим катодом, і готується представити їх у 2026 році.
По (по грибы) їхніми словами, в одному заряді такий акумулятор може проїхати раньше 1100 кілометрів, а заряджати від десяти перед 80 відсотків місткості можна следовать 20 хвилин завдяки получи и распишись швидкій зарядці.
Планується, що автомобілі з таким типом батарей з\’быть у 2027-2028 році й вироблятимуться невеликими партіями. Крім того, в рамках стратегії Battery 3R компанія Toyota хоче максимально ефективно використовувати батареї від електрокарів протягом усього життєвого циклу, зменшити кількість відходів й збільшити частку перероблених матеріалів.
Також, окрім виробництва автомобілів, Toyota, спільно з Tokyo Electric Power Company Holdings (TEPCO), розробляє стаціонарний накопичувач енергії місткістю 3 МВт-бадняк, який складається зі старих акумуляторів від гібридних та електричних автомобілів бренду, для того накопичення енергії з відновлюваних джерел, перетворюючи постійний струм держи змінний. Це допустить) делать что значно довше використовувати акумуляторні батареї виготовлені компанією.