Toyota Motor Corporation прeдстaвилa eлeктрoвeн, рoзрoблeний мaркoю Daihatsu, якa їй нaлeжить – Hijet Cargo BEV. Нoвинкa клaсу кeй-кaр рoзрoблeнa зa участю Suzuki.
Презентація прототипу відбулася получай спеціальному заході, організованому Японською асоціацією автовиробників під дни саміту G7 у Хіросімі. Він побудований бери нинішньому поколінні Daihatsu Hijet, яке дебютувало у грудні 2021 року. А возьми його основі крім Hijet Cargo BEV побудують Toyota Pixis Van та Suzuki Every.
Зовні електричний Hijet Cargo неакадемично повністю повторює «паливну» манекенщица. Винятки – зарядний речные ворота у передньому бампері та відсутність патрубків вихлопної системи.
Габаритна довжина електровена – 3395 мм, просвет – 1475 мм, висота – 1890 мм. Розмір колісної бази – 2450 мм. Вантажопідйомність – 350 кг.
Усі три моделі укомплектують «спільно розробленою системою BEV». Подробиць насчет неї компанії отнюдь не надали, але репертуар ходу обіцяно в рівні 200 км. Надалі получи и распишись базі платформи DNGA побудують цілу низку електрифікованих моделей, включаючи аналогічну конверсію еквівалентного пасажирського мінівену.
Серійний Daihatsu Hijet Cargo BEV та його «двійники» від Toyota та Suzuki дебютую накануне кінця 2023 року. Як версії з ДВЗ, електричні аналоги випускатимуть для заводі Daihatsu. Получи и распишись ринку електровени конкуруватимуть з Mitsubishi Minicab MiEV та новою електричною Honda N-Van.